Színes mosás – a Souldrops-sztori

2021. április 19., hétfő – 09:21

Ha valamire, akkor a hazai fejlesztésű és gyártású Souldrops termékcsaládra valóban igaz az a marketinges megállapítás, hogy leugrik a polcról. A mosószer nem csak színes, de kiemelten környezettudatos is, amiről a flakonon szereplő ökocímke is árulkodik.

Hogyan vásárol mosószert egy átlagember? Bemegy az üzletbe és megveszi azt, amit előző alkalommal is megvett – legalábbis a felmérések szerint a vásárlók 70 százaléka így cselekszik. Ezt a berögzült viselkedést kétféle módon lehet megváltoztatni: vagy elkölt a cég rettenetesen sok pénzt marketingre, különös tekintettel tévékampányok vásárlására, vagy valami olyat kínál, amit a konkurensek nem.

Ez utóbbi utat választotta a monsun Kft. Souldrops termékcsaládjával. A szivárvány minden színében pompázó, igen könnyen felismerhető flakonokra nem csak a vásárlók, de a szakma is felkapta a fejét, amit jól mutat a velük elnyert közel tucatnyi termékdizájn-díj. Az attraktív külső pedig jelen esetben értékes belsőt is takar, hiszen a Souldrops kínálatában ökocímkés termékeket is találunk.

SENKIT SEM IRRITÁL

„Ma már nem csak az az elvárás egy mosószerrel szemben, hogy megfelelően tisztítsa ki és közben ne tegye tönkre a ruhát, de az is, hogy környezetbarát legyen – mondja el Lukács Ádám, a monsun Kft. ügyvezetője. Ezért törekszünk mi is arra, hogy olyan összetevőkkel dolgozzunk, amik a környezetbe kijutva gyorsan, károkozás nélkül lebomlanak.
A felhasználók számára pedig hasonlóan fontos, hogy egyik termékünk sem okoz irritációt.”

De hogyan jut valaki arra az elhatározásra, hogy környezettudatos mosószert kezdjen fejleszteni? “Volt két partnerem, akik megkerestek azzal, hogy mosószert szeretnének gyártani a B2B piacra. Én akkoriban pályázatokkal foglalkoztam, jobban megvizsgálva a terméket pedig azt javasoltam, keressünk meg vele egy nagyobb halat. Végül elmentünk egy kockázati tőkealaphoz, akiktől meg is kaptuk a támogatást és be is jutottunk a legnagyobb áruházakba. Mire viszont mindez bekövetkezett, addigra az akkori ügyvezető és tulajdonostárs kilépett a cégből, ami egyszerre volt kihívás és lehetőség” – mesél az első időszakról Lukács Ádám.

A cikk folytatását keresse az Ökocímke Hírmagazin 2020. őszi-téli lapszámában!